niedziela, 4 stycznia 2015

Arkadiusz Malarz

Arkadiusz Malarz to kapitan drużyny GKS Bełchatów. Zdobyłem go osobiście na meczu GKS Bełchatów - Górnik Łeczna. Wszedł do nas na trybuny i zrobił z drużyną młodzieżową w jakiej ja jestem wspólne zdjęcie. Jeszcze go nie mam, ale niebawem może fotograf wstawi je na stronę drużyny.
Spotkała mnie tam też fajna sytułacja. Pomachałem bramkarzowi Górnika Łeczna, który był na rozgrzewce i mi odmachał. :). Mimo, że w tym spotkaniu byłem za GKS'em Bełchatowem to lubię Górnika Łeczna.

A oto zdjęcia, które podpisał mi Arkadiusz Malarz, niestety mimo, że miałem marker to podpisywał długopisem, wstydziłem się zapytać czy markerem by podpisał, ale mimo wszystko jestem mega szczęśliwy, ponieważ to pierwszy taki poważniejszy mecz, na którym byłem.

Dobra już nie zmieniając tematu oto zdjęcia:






Dodaje też zdjęcia, które zrobiłem na stadionie.













Mimo, że wszystkie są w podobnym  kadrze to może ktoś chciałby zobaczyć.
Fot. Ja

Zdjęcia zostały zrobione na ulicy Sportowej 3 w Bełchatowie.


Jak zdobyłem? Osobiście
Ile czekałem? ...
E-mail/Adres: ...
Ocena: 10/10 Wymarzony

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz