niedziela, 4 stycznia 2015

Jak napisać list/e-mail (DLA POCZĄTKUJĄCYCH)

PISANIE LISTU/E-MAILA DO SPORTOWCA/PIŁKARZA

Szanowny panie/Szanowna pani ......(Imie osoby do której adresujecie list/e-mail)! Mam ... lat i mam na imię ...... . Zbieram autografy i dlatego chcę się zwrócić do pana/pani o autograf, ponieważ jest pan/pani bardzo dobrym/dobra w sporcie. Od .... lat kibicuję panu/pani (JEŚLI NIE TO USUŃCIE TO ZDANIE).

PISANIE LISTU/E-MAILA DO PIOSENKARZA/PIOSENKARKI:

Szanowny Panie/Szanowna Pani ......... . Mam ... lat i mam na imię ....... . Od niedawna zbieram autografy/Zbieram autografy, dlatego też chciałbym poprosić o autograf. Jest pani/pan dla mnie bardzo dobrym/dobrą piosenkarzem/piosenkarką. Jeśli pani mogłaby wysłać to podaje mój adres na dole.


PISANIE LISTU/E-MAILA DO SPORTOWCA/PIŁKARZA PO ANGIELSKU:

Dear ...... (Imie i nazwisko sportowca/piłkarza, do którego jest list/e-mail). I am ...(Wpisujesz ile masz lat) years old and my name is .......(Twoje imie) I collect autographs and so I want to turn to the state for an autograph, because you are very good at sports. If you could send it to me please.




PISANIE LISTU/E-MAILA DO PIOSENKARZA/PIOSENKARKI PO ANGIELSKU:

Dear ...... ...... (Imie i Nazwisko piosenkarza/piosenkarki). I am ...(Twój wiek liczbą) years old and my name is .......(Twoje Imie) I collect autographs and so I want to turn to the state for an autograph, because you are very good at music. If you could send it to me please.




2 komentarze: